Færdig på 4&5 HF. to måneder med skole er endelig gået og glæder mig bare til at komme i salonen igen!

Har desværre måtte holde en pause med motion i 2 uger pga af rygsmerter, så det har kostet mig to turer til kiropraktor og skal forhåbenligt sidste gang på torsdag! Men det går fremad og har være i svømmehallen med min ellers så høj gravide søster idag! Hun har termin d 27 maj, men hun ligner ud ikke lige en der har tænkt sig at føde lige i øjeblikket! (Uhh, glæder mig helt vild til at blive moster!)

20130517-000203.jpg

Ja og så her til aften anskaffet jeg mig lige syv års ulykke!

20130517-000328.jpg
Håber virkelig ikke det er noget jeg skal forholde mig til eller at det passer! For de næsten syv år af mit liv er nogle af de vigtigste år i mit liv! Wish me luck!
Er heldigvis ikke så overtroisk ;)

/ Lea